Szczególną uwagę poświęcamy usługom serwisowym oferując kompleksową obsługę infrastruktury IT, tak w okresie gwarancji jak i w dalszym użytkowaniu sprzętu.

Zapewniamy wykwalifikowaną kadrę i profesjonalne rozwiązania.

Kompleksowość usług składających się na outsourcing informatyczny ma na celu zapewnienie obsługi technicznej na najwyższym poziomie pozwalające zapewnić ciągłość pracy i zminimalizować koszty utrzymania infrastruktury IT

Na dobrą markę pracuje się latami, bogata lista referencyjna jest dowodem, że SLASH Sp. z o.o. to rzetelny partner w interesach.

Oferujemy wiedzę i doświadczenie:

  • Outsourcing usług informatycznych – bieżąca administracja sprzętowych i programowych zasobów informatycznych
  • Szybką obsługę opartą na Telefonicznej Pomocy Technicznej (tzw. Help Desk),
  • Wsparcie stacjonarne
  • Specjalistyczną obsługę informatyczna na żądanie
  • Usługi doradcze w zakresie planowanych inwestycji IT
  • Dzierżawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Dostosowanie usługi do faktycznych potrzeb Klienta
  • Obsługę 24/7/365

Telefoniczna Pomoc Techniczna – zawsze do dyspozycji.

  • Wsparcie techniczne, które zapewnia bieżące rozwiązywanie incydentów u użytkowników sprzętu i oprogramowania
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie, pocztą elektroniczną, faksem
  • Rejestracja wszystkich zgłoszeń użytkowników w bazie danych
  • Inwentaryzacja zasobów sprzętowych i programowych
  • Efektywne zarządzanie obsługą serwisową
  • Podnoszenie stopnia wiedzy informatycznej użytkowników

Dział Inżynierski – Specjaliści

  • Zarządzanie zasobami informatycznymi
  • Współpraca z Działem Handlowym przy tworzeniu projektów informatycznych
  • Rozwiązywanie problemów Klienta dotyczących sprzętu i oprogramowania w zakresie niestandardowym
  • Wprowadzenie mechanizmów, uniemożliwiających samowolne wprowadzenie przez użytkowników jakichkolwiek zmian w konfiguracji sprzętu i zainstalowanym oprogramowaniu
  • Wprowadzenie zabezpieczeń, minimalizujących występowanie awarii
  • Opracowanie „bazy wiedzy” występujących problemów ze sprzętem i oprogramowaniem wykorzystywanej przez „Help Desk”

Dział Serwisu – Zespół wykwalifikowanych Techników

  • Realizacja zgłoszeń przekazanych przez Help Desk.
  • Obsługa informatyczna na żądanie
  • Naprawą sprzętu oraz instalacją oprogramowania
  • Koordynacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu

Korzystanie z zewnętrznych usług serwisowych przynosi wymierne korzyści

  • Możliwość skoncentrowania się na statutowej działalności firmy.
  • Ograniczenie kosztów operacyjnych związanych z urlopami lub zwolnieniami pracowników
  • Stałe i przejrzyste koszty
  • Przeniesienie odpowiedzialności za obsługę sprzętu na firmę zewnętrzną gwarantuje ciągłość pracy środowiska IT.
  • Podniesienie poziomu bezpieczeństwa