Dla wielu firm i instytucji utrzymanie własnego działu IT jest sporym wyzwaniem. Zatrudnienie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, wspieranie ich rozwoju w dziedzinie technologii IT poprzez systematyczne szkolenia, zapewnienie odpowiedniej liczby osób tak aby zawsze mieć wsparcie techniczne, może stanowić znaczącą pozycję po stronie kosztów przedsiębiorstwa.

Rozwiązaniem jest outsourcing, czyli wyniesienie usług wsparcia technicznego i utrzymania infrastruktury do zewnętrznego partnera świadczącego takie usługi.

Zapewnienie takiego wsparcia technicznego z zewnątrz zawsze było mocną stroną naszej działalności, dlatego oferujemy naszym klientom tego typu usługi na bardzo wysokim poziomie. Posiadamy odpowiednio przeszkolony dział techniczny, który wie jak pracować z klientem, jak pomóc w rozwiązywaniu codziennych problemów technicznych.

Oferujemy wsparcie w ramach umów serwisowych. Jesteśmy elastyczni co do zakresu prowadzonych działań i czasu jaki przeznaczamy dla naszego klienta. Dzięki wsparciu naszych techników, nie musicie Państwo utrzymywać własnego działu informatycznego w biurze.